Ուրբաթ, 19.04.2024, 16:10Ողջում ենք ձեզ Гость | RSS
The best school in the world
Մենյու
Հարցեր
Որ կուսակցությանն եք համակրում:
Բոլոր պատասխանները: 165
Օրացույց
«  Մարտ 2012  »
ԵրկԵրքՉրքՀնգՈւրբՇբթԿրկ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Մեր հյուրերը
free counters
Free counters
Главная » 2012 » Մարտ » 31 » Դասագրքեր...
21:43
Դասագրքեր...
Այսօր եկեք անդրադառնանք դասագրքերին: Մերօրյա հասարակությունը բաժանվել է 2 մասի` նոր դասագրքերը լավն են և մյուսների խումբը պնդում է, որ ներկայիս դասագրքերը չեն արդարացնում և չեն ծառայում բուն նպատակին: 2 մասը պնդում է, որ դասագրքերը կազմված են շատ անիմաստ կերպով, չեն համապատասխանում երեխայի տարիքին և կարողություններին: Մաթեմատիկայի ուսուցիչները կարծում են, որ մաթեմատիկայի դասագրքերի մեջ տրված են այնպիսի վարժություններ, որոնք դասագրքի դասընթացի մեջ ներկայացված չեն: Այսինքն այսօր մենք եկել ենք այն համոզվան, որ պետությունը լուրջ ուշադրություն է դարձնում միայն Ավագ դպրոցի դասագրքերին, իսկ միջնակարգ և հանրակրթական դպրոցների դասագրքերը նրանց ուշադրությունից դուրս են: Բայց այսօր կփորձեմ ներկայացնել երկողմանի փաստեր, որպեսզի երկու դիրքորոշման դավանողներն էլ հանգիստ լինեն:
Նախ խոսեմ 1 խմբի անունից: Հարգելիներս դասագրքերի ընտրությունը չի գտնվում բարձիթողի վիճակում, ամեն անգամ հավաքվում է հանձնաժովով, որոնք քննարկումներ են անցկացնում: 2009 թվականին կրթական ծրագրերի կենտրոնի տնօրեն Կ. Հարությունյանը ներկայացրեց դասագրքերի մրցութային կարգը և նախատեսվող փոփոխությունները: Նա տեղեկացրեց, որ 1988 թվականից դասագրքերի ընտրությունը կատարվում է մրցութային կարգով, որին մասնակցում են ոչ պետական հրատարակչությունները, որոնք ընտրում են դասագրքաստեղծ հեղինակային խմբեր և իրականացնում են ողջ հրատարակչական, տպագրական աշխատանքները: Մրցույթի անցկացման համար նախարարի հրամանով ստեղծվում է երկու հանձնաժողով, որոնցից առաջինը` մասնագիտական հանձնաժողովը, ուսումնասիրում է տվյալ առարկայի դասագրքերի բովանդակային կողմը, և ընդհանուր հանձնաժողով, որը պատասխանատու է մնացած կազմակերպչական հարցերի համար: Մրցույթն իրականացվում է 3 փուլով: Առաջին փուլում ուսումնասիրվում են հրատարակչությունների փորձը, ֆինանսական կարողությունները, դասագրքերի արտադրական որակը և այլ հարցեր: Երկրորդ փուլում համապատասխան չափանիշները բավարարող հրատարակչությունների ներկայացրած ձեռագրերը հանձնվում են մասնագիտական հանձնախմբին, որն ուսումնասիրում է և կատարում դասագրքերի բովանդակության արտաքին տեսքի գնահատում: Նախարարության կողմից սահմանված շեմային միավոր հավաքած դասագրքերի միջև երրորդ փուլում տեղի է ունենում գնային մրցակցություն: Բովանդակային և գնային ամենաբարձր միավոր ստացած դասագիրքն ընտրվում և հաստատվում է նախարարության կողմից: 
2010թվականի փետրվար ամսին դասագրքերը 60 տոկոս պատրաստ վիճակում ներկայացվել են ՀՀ Կրթության և գիտությյան նախարարություն: Շուրջ 50 դպրոցում 2-3 ամիս փորձարկում անցնելուց հետո, ելնելով մասնագիտական հանձնաժողովների և դպրոցների արձագանքներից, դասագրքերը կվերանայվեն մինչև 100 տոկոս:
 Այսպիսով բոլորս տեսնում ենք, որ դասագրքերի վիճակը 100 տոկոսանոց չէ, բայց կարծում եմ բոլորդ էլ տեսնում եք, որ մեր պետությունն անում է ամեն ինչ, որ մեր աշակերտները սովորեն գրագետ կազմված գրքերով: Իսկ մեզ համար ամենակարևորը անսխալ գրքերն են: Ճիշտ է աշխարհում ոչ մի բան 100 տոկոսանոց չի լինում, բայց մենք աշակերտներս պահանջում ենք մեր պետությունից, որ մեր գրքերը լինեն 100 տոկոսանոց: 
Շնորհակալություն.....
                                                                           Խմբագիր` Հարությունյան Լևոն
Просмотров: 1566 | Добавил: 8school | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: